SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ POPÜLER ADRESİ: HAPPY HOUR

Sosyal Medya Paylaşımlarının Popüler Adresi: Happy Hour

2019 yılında Galata’da Kaan Dönmez tarafından kurulan Happy Hour, birbirinden farklı konsept odalarıyla, açıldığı günden bu yana; ziyaretçi sayısı, sosyal medya paylaşımları, marka işbirlikleri ve özel günlere yönelik projeleriyle adından söz ettirmeyi başarıyor. Sosyal medya paylaşımlarında sıkça rastladığımız mekanın kuruluş amacı, marka işbirlikleri ve 2020 yılına ilişkin hedefleri herkes tarafından merak ediliyor.

 Mutlu etmek ve hayata renk katmak istiyoruz

Happy Hour, sosyal medya kullanıcılarının gerçek dünyada oluşturmaya çalıştıkları yaratıcı konseptleri tek bir çatı altında toplayarak ve Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek son dönemin popüler mekanları arasında gösteriliyor. Son dönemde sosyal medya kullanımının artışı nedeniyle, yaratıcı içerikler sunmayı amaçlayan markanın kurucusu Kaan Dönmez yaptıkları işi şu şekilde özetliyor: “İnsanları mutlu etmek, sevdikleriyle güzel zamanlar geçirmelerini sağlamak, hayatın monotonluğu ve griliğine renk katmak istiyoruz.”

Perakende deneyimi tek çatı altında toplanıyor

Birçok marka ile işbirliği yürüterek iletişim ve etkileşime açık bir marka stratejisi belirleyen Happy Hour, Türkiye’de ilk kez perakende deneyimini tek çatı altında toplayan marka olma özelliğini de taşıyor.

Kurumsal ve bireysel talepler yoğun

Happy Hour, yalnızca bireysel ve grupların değil, kurumsal şirketlerin ve bireysel tüketicilerin de ilgisini çekiyor. Kaan Dönmez, gelen farklı taleplerle ilgili olarak şunları söylüyor. “Şirketler ve markalar, yenilik arayışı içerisinde ve konsept mekan fikri ilgilerini çekiyor. Mekan içerisinde bir yer sahibi olmaktan, herhangi bir etkinliklerini burada organize etmeye kadar birçok talep doğrultusunda, bizimle iletişime geçiyorlar. Bunun yanı sıra, bireysel olarak da farklı bir deneyim yaşamak ve bu deneyimi sosyal medyadan paylaşmak isteyen müşterilerimiz de var. Kendilerine özel bir alan yaratma fikri onları cezbediyor.”

Farklı şehirlere ve yurt dışına açılmayı hedefliyoruz

Bir yıl içerisinde büyük ses getiren mekanın kurucusu Kaan Dönmez, 2020 yılı hedeflerinin de hazır olduğu müjdesini verdi. “ 2020 yılında Ankara, İzmir, Antalya gibi şehirlerin yanı sıra yurtdışında da sergi açmak gibi projelerimiz var. Avrupa’da bir ilk olmasa da pazar büyüklüğünün fazla olması, özellikle Rusya, İtalya ve Almanya’nın sosyal medyayı en çok kullanan ülkeler arasında yer alması, yurtdışı projelerimizi olumlu yönde destekliyor.”

Müzeyle ilgili detaylı bilgiye Happy Hour’un instagram sayfası (@happyhourtr) ve websitesi (www.happyhourtr.com) üzerinden ulaşılabiliyor.

Happy Hour Hakkında:

Happy Hour Müzesi 2019 yılı Mayıs ayında Kaan Dönmez tarafından kurulan Türkiye’nin ilk interaktif sanat müzesidir. Birbirinden farklı konseptlerle sanat ve teknolojiyi bir araya getiren müzede ziyaretçiler, fotoğraf ve videolarla konseptleri deneyimleme imkanına sahip olmaktadır. Happy Hour, sosyal medyada 10M gösterim ve 20K paylaşım oranlarına sahiptir.